Legyen a cégnek bevezető terméke
2013. Május 06.
Új vevőt meggyőzni nehéz dolog. A kkv-k gazdasági környezete olyan amelyben sok az eszkimó (=eladó) és kevés a fóka (=vevő).
Ezért a legjobb olyan bevezető termékeket is tartani, amelyek a többihez képest nem túl drágák, de már megmutatják, mire is képes a cégünk.
Ezeket akár önköltségi vagy enyhén veszteséges áron is kínálhatjuk, csakhogy új vevőket nyerjünk.
Szolgáltatások esetén még tágabb tere nyílik ennek, ott akár egy-két ingyenes ajánlatot is megkockáztathatunk, csak hogy kommunikációba kerüljünk a potenciális vevővel.
Szakértői jelentések a cégtulajdonosnak
- A várakozásoknak megfelelően alakultak a munkaerő-piaci adatok a szakértők szerint
- Az új Földtörvény hatásai az agráriumban
- KSH: májusban tovább csökkentek az ipari termelői árak
- Növekvő pályán tartja magát az építőipar
- Magyarország is építi innovációs ökoszisztémáját
- A The Riverside Company szerint érdemes befektetni a régióban
- Manpower: a magyar cégek harmada nehezen talál megfelelő munkaerőt, főként szakmunkások, mérnökök hiányoznak
- Bisnode: nővelték bevételüket az internetes kereskedők
- Bisnode: évek óta veszteséges a vendéglátóipar
- Ezer milliárdos beruházási igény az állattenyésztésben
V Pont bemutató:
L & L Számviteli Szolgáltató és Társasházkezelő Kft
Budapest XIII. kerület
Megbízható korrekt munka. Társasházakban otthon vagyunk.
Kép-Tan Könyvelőiroda
Budapest VI. kerület
Célunk, hogy ügyfeleink adminisztrációjának lehető legnagyobb részét elvégezve segítsük céljai elérésében, így a lehető legtöbb idejük marad saját szakmájuk művelésére. Nálunk a munka nem "futószalag"-szerű, hanem maximális figyelemmel, nem mellékesen a lehető legnagyobb körültekintéssel, probléma-megoldó készséggel fordulunk ügyfelünk felé.